Rodziców, którzy zgłosili swoje dzieci do konkursu, a nie dokonali jeszcze opłat proszę o dopełnienie formalności. Uczestnicy konkursu otrzymają swoje identyfikatory po dostarczeniu koordynatorowi potwierdzenia wykonania przelewu.
Osoba zgłaszająca uczestnika dokonuje przelewu na konto bankowe:
nr konta: 29 1020 5095 0000 5702 0008 3097,
odbiorca: MATEJUK, ul. Wrocławska 45, 58-309 Wałbrzych,
tytuł przelewu/wpłaty (ze względu na przetwarzanie cyfrowe, koniecznie w podanej niżej postaci, zawierającej 5 informacji rozdzielonych pojedynczymi odstępami):
KMP [identyfikator placówki] [imię uczestnika] [nazwisko uczestnika] [kategoria konkursowa uczestnika]. Np. poprawna forma tytułu przelewu to:
KMP XSH184401T [imię uczestnika] [nazwisko uczestnika] [kategoria konkursowa uczestnika].
Tytuł przelewu nie może zawierać żadnych innych wpisów.
Jeden przelew może dotyczyć tylko jednego uczestnika i jednej kategorii konkursowej.
Przelew może być wykonany wyłącznie z takiego konta bankowego, na które można byłoby wykonać ewentualny przelew zwrotny.
Błędnie dokonana wpłata może uniemożliwić udział uczestnika w konkursie. Zostanie ona zwrócona po zakończeniu bieżącego roku szkolnego, wyłącznie w formie bankowego przelewu zwrotnego.
Ostateczny termin wpłat zostaje przesunięty do 18 stycznia br.
Dorota Stróżycka – szkolny koordynator konkursu
Redakcja strony: Aktualności Rejestr zmian
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl